måndag 22 februari 2010

till utmaningen...

det är väl lika bra att lägga ut lite mera när jag ändå håller på..*s* denna är till en utmaning hos utmaningen man skulle anända tyg på nått sätt....
och texten här är från en tshirt Ture fått en gång...det tog ju inte lång tid innan det var både hål o fläckar på den men jag har hela tiden sparat den med tanke på texten på...Ture är ju minst i våran familj...har 5 storasyskon...och jag tycker att detta fotot representerar en "lillebror" , dom kan ju vara ganska retsamma ( eller huuur min lillebror...*s* ) men samtidigt är dom ju oftast "kungar"...dom får ju oftst som dom vill..det är ju alltid nån som ställer upp på det han vill..*hehe*


jag har stämplat med crackle paint ,en bubbelplast med stora bubblor...sen tog jag mindre bubbelplast och stämplade med watermark o UTEE.., jag tycker det räcker så...

och en chipboard krona..målad med guld o ett par halvpärlor...


känner mig riktigt nöjd med denna..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar