onsdag 17 februari 2010

nu är det OS..

och är man sportnörd så är man...sömnen blir ju lidande och denna veckan när jag jobba EM går det ju bra men hur det ska gå nästa vecka när jag måste gå upp 05 vet jag inte...

följer ni os?? vilken sport gillar ni mest då??

denna LO:n är till styvdotterns album och det är basic grey´s underbara papper..några cherryblossom , 1 ros , några knappar , lite halvpärlor , rubons , KLART!!

och denna blev jag riktigt nöjd med , känns cool o tuff...stämplat med bubbelplast o cracklepaint..några chipboardstjärnor målade först med asphalt acrylfärg , sen ett lager med twinkling "minns inte namnet nu" och sen crackle accent på...ska se om jag kan ta en närbild på detta , lite grejer från tim holts ( visst ser dom ut som drev??) och lite halvpärlor...jag har scrapat kanterna på fotona o chalkat med svart...så det är verkligen "dirt" känsla,,,

jag vet att jag visat dessa i tidigare inlägg men jag tänkte bara beskriva lite vad jag gjort/använt...

på söndag är det dags för scrapträff.. "skarascrap"..ska bli såå skoj o träffa folk med samma intresse o en hel dag att bara sitta o scrappa...skulle behövt framkalla lite nya foton men jag får väl rota fram lite gamla foton...funderar på att försöka scrappa skolfoton..
vad gör ni i helgen då??
ha´t så bra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar