onsdag 24 februari 2010

ett kort till syster...

hittade en rolig utmaning hos pion design det var en skiss..men man skulle använda färgerna beige , rött o svart/grått...så jag gjorde detta kortet till min syrra som fyllde 32 år...fick använda min nya martha stewart bårdpunch den söta gorjuss tjejen än färglagd med promarker o mcp..( hon har en gul/röd katt , så jag tyckte denna stämpeln passade så bra)
blommorna är utklippta från spillpapper så tyvärr vet jag inte märket
jag har lagt lite crackle lack i mitten på blommorna , tyvärr syns inte det här...
jag har inte gjort så många kort på sistone..men nu får det bli några...det ska bli 3 bebisar här i vår...eller ja...den första lilla tjejen kom igår.( det är min mans brorsbarn , alla 3 , som ska bli föräldrar )..så det får väl bli både "välkommen till världen" kort och dopkort...
hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar