måndag 22 februari 2010

lite blandat

liiite trött på snön börjar jag bli...fast jag gillar snö egentligen men nu är det snart mars o då kan det börja bli vår tycker jag
lite blandat kommer här...först en LO till styvisens album det är i 8"X8"



det är ju mycket kalas nu och det är ju många som slår ihop kalasen o skriver då på inbjudan att inga presenter över 50 kr. o det är ju bra..men svårt att hitta på vad...så jag satt o funderade på om man kunde göra en skattkista , men så kom jag på att jag hade dessa små smyckesaskar och jag bara målade dom bruna , guldband , ett lås o en stämplad dödskalle...och så 5 guldpengar i...






korten till blev så här...i sommar när vi är ute i husvagnen ska jag göra massor av såna här små kort av spillpapper...det går sååå fort...




detta kortet blev till ett annat kalas...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar