måndag 27 februari 2012

papperstest

jag fick ett papper på träffen i lördags för att testa , jag vet inte vad det är för papper men det känns som akvarellpapper....


jag provade dom 3 sätten jag målar på...


här är det med copics , som jag använder mest...men det var inget papper för copics...jag fick inte färgerna att blanda sig så bra...för målar man med copics så ska ju pappret bli blött av färgen , detta pappret är lite för torrt....fast å andra sidan höll sig färgen där den skulle , flöt inte ut men det gick inte att arbeta med blendern heller....så nej...inget papper för copics...tyvärr...


å ansiktet blev katastrof , gick inte alls att få till det....


men däremot funkade det kanon till MCP !!! (jag har tyvärr ingen ansiktsfärg , därför är det omålat)kändes jättebra o gnugga


var ju bara tvungen att prova med distresser oxå...men jag är sååå ringrostig , glömde att vänta lite emellan färgerna så det har flytit ut o ihop lite....

hoppas detta var till nån hjälp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar