måndag 27 februari 2012

en award!!

jodå...jag har fått en award o jag skäms för jag var tvungen att träffa söta zora IRL för att fatta att jag hade fått den...*s*


nu känner jag mig mera peppad att "ta tag" i min egen blogg....å jag har faktiskt en hel del o visa men jag tar lite eftersom....MEN nu ska jag ju ge denna vidare..till 5 st.,,,,iiiinte lätt :-(
men vi börja med anna-carin...kolla in hennes färgläggning!!!!

Leia...både duktig på att färglägga o gör sååå snygga LO`s o kort!!!

Elin...gör så fina o stilrena kort o hon lämnar alltid så gulliga kommentarer

Eva...en trevlig tjej så gör sååååå fina kort!!

å så chatrine som gör fantastiska LO`s!!!!

fanns ju en del som jag gärna hade gett den till...men det var ett tag sen dom uppdaterade sin blogg....;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar