lördag 5 februari 2011

mello...

ÄNTLIGEN!!! jag är en sucker för lättsamma underhållningsprogram..( kan bero på att jag somnar vad jag än tittar på...) å nu har melodifestivalen äntligen dragit igång igen...så jag behöver INTE bekymra mig om vad jag ska göra dom närmsta lördagarna,...men jag tänkte försöka mig på att recensera bidragen...kan ju vara kul att läsa om nått år eller så...

nr1: eh... Dilba ser ut som om nån tvingat henne på scen...kan det vara Bert som krypit in på skinnet på henne..?? vet ej vad deras bråk handlat om men jag har sett på löpsedlarna att dom inte är direkt bundisar...*urk*

nr:2 WOW!! tog inte många sekunder innan jag fick en teddybear stockholm känsla...o vem är den söta grabben som sjunger?? påminner om min 7½ åriga son fast med mustasch---skitbra o svängig låt!!!

nr:3 jaha..jenny har lånat charlotte perrellis klänning o Lena PH:s mic moves å så lite abba feeling i musiken...nja...jag gillar ju G:son , måste ju göra det eftersom vi har gått på samma skola b.l.a.o minns hans gamla grupp " flosses jon" *hehe*,,,,men näe....

nr:4 öööööhh....minns inte....

nr:5 ett gäng godisbitar o jag får en flaschback av en grupp som sjöng " love schack" men jag minns inte vad dom hette...o jag kommer inte att komma ihåg dom här heller om 1 månad...men dom var Ture o Lennarts favoriter...*hmmmm*

nr:6....WOW igen...Karlsson på taket tänkte jag på direkt jag såg grabben..men j-ar vad bra han var!!! favvon ikväll!! å en massa söta långhåriga grabbar ;-)

nr:7 jaha...pernilla andersson som låter som...pernilla andersson hon är inte min idol precis..hon är jättevacker o snyggt på scen men näe...

nr:8 Danny...söt pojke med snygg show , duktiga dansare , fart o fläkt..lite tjatig låt men det var bra!!

tja...Lennart var överlycklig att hans stora idol Nanne var med....jag o Folke diggade loss till swingfly...( nu har vi 2 saker gemensamt , swingfly o barca...)
men jag är fortfarande sur på svenska folket som INTE röstade Rasmus vidare :-( men jag tror att det beror på hans fula piercing i läppen...
hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar