onsdag 23 februari 2011

blogcandy...

eller tja...om man jämför med alla stora ,fina,dyra candys som finns så är detta bara ett litet toy ;-)


detta är en STOOOR zip påse med band o garn , så gillar du sånt så ta en lott ;-)

detta är en liten påse med blommor , en överaskning men det är ca 100 blommor i , rosor,gardenias,påskliljor b.l.a så gillar du blommor så ta en lott på denna ;-)
och vill du vinna nått av detta så skriv vilket du vill vinna och skriv gärna nått i din blogg o länka hit oxå...ni har till den 7 mars på er ;-)
jag vill även tipsa om min bloppis


1 kommentar:

  1. Hej Bittan!
    Vill absolut vara med din blogcandy:)
    Perfekt med blommor å band!
    Jag vill ju gärna ta två lotter:) - en på varje men måste jag välja så blir det på blommorna:)
    Nu håller jag tummar å tår.
    Länkar givetvis till dig från mig.
    Saknar dig på jobbet !!!!!!!

    Ha det gôtt !!!
    Kram

    SvaraRadera