tisdag 12 oktober 2010

varit på mässa

kolla här vad jag vann hos pysselmyran!!!! ett helt gäng med stämplar...gissa om jag blev glad :-)


å så har jag varit på mässan i göteborg , å självklart fick lite roliga grejer följa med hem ;-)
först lite "dotted" cardstock

å lite wellcardstock ( eller vad det nu heter....) jag var ute efter svart o vit bazzill o det utbudet var allt annat än bra...hittade bara hos 1 försäljare o det fanns bara 1 struktur så jag hoppas att det kommer att finnas på mässan i skövde o till MYYCKET bra storpackspris


lite barnsliga papper , tänkte klippa ut figurerna...o lite lättklädda damer , är ju ett gäng killar som fyller 40 så det kan ju vara bra o ha lite kort förberedda...


lite andra snygga papper...



bokstäver är ju användbart...


lite annat smått o gott..


o lite roliga band...


jag skickade iväg lite för framkallning oxå som borde landa i brevlådan idag...för nu är det skarascrap på söndag , jag provade crimson denna gången för alla skriver så bra om dom...lite dyrt var det ..menmen...å jag framkallade faktiskt ett foto på mig själv!!!! det tog jag dagen innan jag fyllde 40 , ska bli spännande att se om jag kan få till nått av det...
har gjort ett par LO:s oxå men dom kanske kommer ut här imorgon ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar