torsdag 14 oktober 2010

min första skoldag




min pappa är o har alltid varit väldigt mycket för att fota...jag minns när jag var liten o han höll på att framkalla i tvättstugan , det var väldigt roligt o vara med o greja...man fick både ställa in skärpan o sen flytta fotona mellan dom olika baden o se fotot växa fram...vilka minnen!!!! å när dom hängde på tork på tvättlinorna....*nostalgi*
o alla diabilder.....han har fortfarande detta intresse kvar så alla dessa gamla diabilder har han överfört till CD skiva...detta fotot är från min första skoldag 1977
pappret tyckte jag passade så bra och jag hara bara målat med vit acrylfärg bakom....blomrankan har jag gjort själv...o bilden med den gungande pojken känns ju såååå 70-tal!! kommer ni ihåg dom där stora bildtavlorna som fanns i skolan???
o visst är pojken lik mig på fotot.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar