måndag 12 april 2010

lite till scrappiz CC..

först så måste jag visa Tures bidrag i barntävlingen,,han ibland om det finns nån barntävling så han var så lycklig att få vara med



denna gjorde jag efter en skiss , känner mig ganska så nöjd med denna,,har fångat upp färgerna i fotot..


jag gjorde även en annan utmaning men jag tänkte lägga ut dom en annan dag...
på söndag är det dags för skarascrap igen...å då tänkte jag slå mitt rekord , verkar vara svårt att få mer än 2 alster gjorda för mig så jag satsar på 3 denna gången...*s*
måste göra lite dopkort o välkommen till världen kort...det ska ju födas 2 små släktingar snart ...

ha det så bra!!! hejsvejs

1 kommentar:

  1. WOW vilka härliga LO:sar du har gjort!
    Blir lite sugen på att ta tag i mina fotografier och börja någongång.
    Så vi får se vad det blir på träffen på söndag.
    Ha det bäst!
    Kram

    SvaraRadera