måndag 5 april 2010

cybercrop

det är ju cybercrop hos scrappiz och denna är efter en skiss där...
det är från förra årets sportlov när jag o barnen var o bowlade..Ture hade sin egna stil..inspirerad av anja pärsson kanske...
cardstocken är från club scrap o har en speciell struktur ( syns ju dåligt här..) det mönstrade är från en bok med papper från paper pizazz,,
chipboard stjärnor som jag först målat med blå metallic o sen lagt på ett svart , grövre , glitter..sen 3_D lack på



o denna LO gjorde jag i söndags när jag kom hem från skarascrap...jag är såå nöjd med detta fotot,,han ser verkligen läskig ut o jag har sminkat kulhålet själv
jag har alltid velat få dit en dragkjedja på nån LO o nu fick jag till det..*s*.
spindelnätet har jag målat själv..det är crackle lack på bokstäverna , syns dålig....men känns som om jag är beroende av crackle just nu....vill ha med det på allt...


nu ska jag börja med en utmaning till....hejsvejs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar