tisdag 21 juni 2011

wow!! jag lever ..;-)

jodå...men har man 4 skolbarn o jobbar heltid så finns bara inte egentid i maj o ca 3 veckor in i juni....menmen , nu har jag lagt in mina senaste pysslade alster , men jag kommer att lägga ut dom med några dagars mellanrum så det händer nått här..;-)

detta bröllopskort var en beställning från min syster som var brudtärna åt sin kompis som bor i Australien , dom gifte sig här i sverige..bröllopet gick i rött o vitt så jag utgick från det...å detta kort är det snabbaste jag gjort pga anledningen jag nämnde först ;-)

















jag har färglagt med copics , majadesign papper , jag skickade även med några utstansade spellbinder som dom fick skriva själva o sätta dit , mina händer kan absolut inte skriva snyggt :-(

nu har jag bara 12 arbetsdagar till semester!!!! är ledig imorgon o då är det årspremiär för folkrace för mig i Falköping , så har ni inget för er så kom gärna dit o hejja på mig

ha´t gött!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar