måndag 21 mars 2011

Ordning...

ska dé va!!! dessa foton tog jag för många år sedan på Ture som helt plötsligt la alla jordnötsringar o godisar i ordning!!jag tror han är ca 3 år då...likadant var det på dagis..han gillade att pärla o han plockade ut alla svarta o la alltid ytterkanten först...( neee jag vill inte veta vad det är för drag)....för det har vuxit bort....*s*
egentligen gillar jag inte LO:n ...eller så är det för att den påminner om det hemska köksbordet...ni ser väl brännmärket efter kastrullen....



MEN!!! godingen på fotot...han gick sin första brottningsmatch i söndags...o HAN VANN!!! jajemen...26 kg. klassen...han blir nog aldrig nån frank andersson ( fast han borde ju ha anlag för det...*hmmm* ) men nån ska ju väga lätt oxå ..jag har fått några fina foton på detta, min pappa var med o fotade , jag jobbade ju o missade allt...men jag får inte in dom här....men dom ska scrappas , lita på det!!!!!
ha´t gött!!!

1 kommentar:

  1. Hej Bittan ,det är absolut ingen tokig Lo!! Skit i brännmärket, hi hi sådant händer de flesta någon gång! Mna får bara hoppas att det är på ställen där det går att dölja...
    Kul att han vann si första brottningsmatch!
    Ser fram emot att få se dem i en Lo!
    Ha det gott, Annacarin

    SvaraRadera