måndag 8 november 2010

mycke nytt..:-)

jag blir tokig på denna bloggen...fotona lägger sig tvärtom vad jag vill...*grrrrr*
men jag har gjort en hel del nytt faktiskt men jag visar väl lite i taget...
fick lite memorywire i en WGA på pyssel.net o j-ar vad skoj det var!!! jag fick ihop 3 armand o detta är det första....men varför jag gör massa armband vet jag egentligen inte för jag använder ju väldigt lite smycken själv.....




och så ett par manliga kort , väldigt enkla men karlar uppskattar ju inte ett välarbetat , dekorerat handgjort kort precis ( inte i min bekantskapskrets ialla fall....)

har edgescrapat alla kanterna o lite distress på i min favvofärg pumice stone , på det översta la jag även lite rött på kanterna eftersom det är lite rött på bilden o på bandet...har lagt crackle accent på dessa bokstäver..

här la jag glossy accent på bokstäverna,,,
jag har använt graphic 45 papper o klippt ut dom snygga damerna ;-)


o så en LO på min knasiga son Folke....klippt ut dom söta figurerna från ett papper som jag inte minns märket på...lite knappar , ett wellpapper som jag kladdat med crackle paint " picket fence" bokstäverna är thickers som jag först målat med röd acrylfärg o sen ett tjockt lager crackle accent , även ögonen på figurerna har fått glossy accent på sig , även runt den vita kanten har jag dragit med pumice stone ...man hittar ju verkligen sina favoriter o dom återkommer ju på det mesta man gör......
nu passerar jag snart 1000 besökare här i bloggen ser jag...*skoj*....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar