onsdag 25 augusti 2010

dopkort..

detta gjorde jag tidigare på en av våra scrapträffar , men i lördags fick mottagaren det...jag känner mig nöjd med detta kort , men tyvärr så var det inte en enda som sa nått om kortet o då blir man ju lite lessen ..:-( , man vill ju på nått sätt ge bort nått unikt o framförallt vill man ju att mottagaren ska gilla det...menmen....det är bara att bryta ihop o komma igen som vi folkraceåkare säger....;-)




men jag har läst om det här "8 is enough" o tänkte att det verkar spännande o för mig som plockar fram o tillbaka grejer i evighet så kan det ju kanske vara bra....men h-e vad svårt det var att bara plocka ihop 8 grejer!!!..men nuuu så har jag plockat ihop ett kit o tillomed 4 foton så nu ....jag har fotat kitet men med andra kameran...så fotot kommer kanske imorgon...
för er som har missat detta så går det ut på att man ska plocka ihop 8 saker för att skapa minst 4 LO utav dessa....cardstock , lim , färg är freebies , det får man använda utöver dessa 8...
om jag nu klarar av detta så är det ju kanon när man åker på träffar , man slipper ju släpa med sig 14 väskor...typ...( nån som vet varför det inte går att få in smilys i blogger...?? saknar dom...)
neee nu ska jag gå upp o börja!!!!!
hejsvejs

1 kommentar:

  1. Åh vad trist. Men jag gillar det skarpt! Gjorde ett likande nyss, har velat göra ett länge men inte haft någon anledning ; )

    Hur blir det med Skarascrappen i år?

    SvaraRadera