lördag 13 mars 2010

den nakna sanningen....

får ju inte så mycket pysslat , så jag tänkte bjuda på den "nakna" sanningen hur mitt pysselställe ser ut å precis som det ser ut ,utan att ha städat innan...det ligger på övervåningen där alla 4 barn "bor" så rummet i mitten har blivit ett sorts allrum...



detta är vad man ser när man kommer upp för trappan...2 skrivbord mot varandra...ena sidan är min o den andra är till för barnen..antingen sitter dom vid datorn , gör läxor eller pysslar..i den bruna byrån finns b.l.a deras pyssel...



min del....en grej att jag inte får nått pysslat är att jag håller på och organiserar , o städar ( rensar o röjer ) för jag har verkligen ingen bra ordning...:-(




mappvagnen har jag precis flyttat ut under skrivbordet å min braiga förvaring som bara är att lyfta med när man ska på träff..


även denna hyllan rymmer mina grejer...( kanske borde stängt badrummsdörren ialla fall innan jag fotade...)



detta var min första pysselplats...en garderob på ca 1½ kvm...sen fick jag flytta ner o fick 10 kvm..gissa om man kunde ha grejer...kan vara därför jag inte får plats med sakerna nu....just nu har jag skärmaskiner o varmluftspistol b.l.a där inne...även cardstocken får stå i en gammal drickaback här...+ väskan..


så här ser det ut precis brevid trappan...här har vi en tv o spelkonsoler...som alltid nån sitter vid o håller mig sällskap..men även när det är sport så kan jag titta på det samtidigt som jag pysslar *perfekt*
som sagt så försöker jag röja o rensa...organisera...men jag jobbar heltid o försöker hålla iordning på undervåningen i första hand...så det blir väl inte så mycket gjort...dessutom har jag såååå svårt att slänga saker som är bra...o sälja på tradera är bara jobbigt....
nu har jag några beställningar på kort så jag måste ta tag i detta..men det känns kul för nu har jag inte gort några kort en julkorten...
jag vill hemskt gärna se era pysselplatser för att få inspiration...så skriv gärna nått så jag kan kika in hos er...



2 kommentarer:

  1. kanske skulle skrivit att pysselrummet på 10 kvm . byggdes om till tv rum så därför har jag flyttat upp igen...

    SvaraRadera
  2. Hej hej !!!!

    Nu har jag hittat till dig oxå;)
    Vilken härlig sida du har Bittan !!!
    Och jättefina alster !!!
    Canvas tavlorna blev otroligt fina.

    SvaraRadera